Veebihunt

Marico Metall

Sotsiaalmeedia turundus
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-3
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-1
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-4
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-1
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-2
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-3
Marico_sotsiaalmeedia-turundus-4

Ülevaade

Projekti peamine eesmärk oli aktiveerida metalli- ja jäätmekäitlus ettevõtte Marico Metall Facebooki konto ning töötada välja uudne postituste kontseptsioon, mida ettevõte saab rakendada esialgselt sügisese kampaania raames, aga ka tulevikus.

Ülevaade teostatud tööst:

4-nädalane kampaania hõlmas endas sõnumite ja visuaalide välja töötamist, postituste plaani, seadistatud sotsiaalmeedia reklaame ning väiksemal hulgal välireklaami, mis aitaks tõsta teadlikkust Marico ettevõttest nende potentsiaalse sihtgrupi seas Kesk-Eestis ja Valgamaal.

Ülevaade tulemustest:

Kampaania sisaldas 8 postitust ja Facebooki reklaame. Postitused jõudsid keskmiselt 20 000 inimeseni ning saavutasid üle 323 000 vaatamise kokku.

Vaata veebilehte
Vaata veebilehte